Informatii Publice |
Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice: - Hotararea Nr. 1340 din 27 decembrie 2001 - Legea Nr. 64 din 21 martie 2008, republicată Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al autoritatii sau institutiei publice: - Structura organizatorica (organigrama) - Agenda conducerii - Programe si strategii - Regulament de organizare si functionare ( ROF ) Codul de Conduita a personalului din cadrul ISCIR NORME privind accesul si circulatia persoanelor in ISCIR Numele si prenumele persoanelor din conducerea autoritatii sau a institutiei publice si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice: - CIURCIUBIȘI Răzvan-Dumitru - Inspector de Stat Șef Adjunct - DOROBANȚU Radu-Raul - Inspector Șef IT București - CIURCIUBIȘI Răzvan-Dumitru- Coordonator IT Brașov - IANCU Irinel - Petruş - Inspector Șef IT Bacău - CERTEZEANU Tică - Inspector Șef IT Oradea - DODENCIU Constantin Gheorghe - Inspector Șef IT Sibiu Coordonatele de contact ale autoritatii sau institutiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet: - Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat - Str. Sf. Elefterie nr. 47 - 49, sector 5, Bucuresti - Telefon: 021 411 97 60 , Fax: 021 410 00 19 , E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Site: www.iscir.ro Sursele financiare : - Finanţarea activităţii ISCIR se asigură integral din venituri proprii, potrivit legii. Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate potrivit legii: - avize, ordine, autorizatii, atestate Modificare Anexa Nr.3 12.04.2017 a Ordinului nr. 47/2014 Modalitati de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate: - In cazul in care o persoana considera ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost incalcat, aceasta se poate adresa cu o reclamatie administrativa conducatorului autoritatii sau a institutiei publice careia i-a fost solicitata informatia. Persoana care se considera vatamata in drepturile sale poate depunde reclamatia administrativa in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul autoritatii sau institutiei publice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 si ale prezentelor norme metodologice. RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2017 RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR. 544/2001 ÎN ANUL 2019 Model - cerere tip , Model - reclamatie administrativa (1) , Model - reclamatie administrativa (2) Planul Sectorial pentru implementarea Strategiei Nationale Anticoruptie Strategia Nationala Anticoruptie pe perioada 2016 - 2020 Inventarul masurilor preventive anticoruptie si indicatorii de evaluare pentru Ministerul Economiei Pentru sesizarea faptelor de corupție vă rugăm să folosiți adresa de e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . NU CORUPTIEI ! 0800 806 806 LINIE TELEFONICA ANTICORUPTIE GRATUITA
|
Ultima actualizare în Marţi, 14 Septembrie 2021 13:56 |